آرزوها
آرزوها



قشنگترین حس در تمام دنیا

این است که دیوانه وار عاشق بشوی

و من این حس را همراه با تو دارم

باعث شدی که من روزهایی را با تو زندگی کنم

سرشار از عشق و اشتیاق و در آتش عشقت ذوب شوم

وجود من دیوانه وار عاشق توست

تمام قلب من سرشار از امید به عشق توست

و همراه با تو با بهترین خوشبختی زندگی می کند

حتی زمانی که با تو هستم قلبم سرشار از اشتیاق و شور و شوق است

تمام سالهای زندگیم را نورانی می کنی و عشق من روز به روز بیشتر می شود

به من نزدیکتر شو و به آغوش من بیا و زندگیم را سرشار از عشق بگردان

این حسی که از تو در من به وجود آمد به سرعت یک ثانیه تمام وجودم را تغییر داد

اولین بار است که احساس می کنم دنیا اینگونه زیباست

دیگر چه بخواهم که تمام آرزوی من تو هستی

این تو هستی که دنیا را برای من سرشار از اشتیاق و سعادت کردی

..

ترجمۀ شعر عربی اجمل احساس

خواننده : الیسا

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, ساعت 23:21 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar